Assalamualaikum , Salam 1 Malaysia . I'm Nur Ain Binti Mohd Salman . Welcome to my blog . Do enjoy reading here . Always be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind . Heehoo :')



Pageviews..

Tuesday, 1 October 2013

Hoollaaaa ~

Assalamualaikum ..


Ahaaa, setelah sekian lama menyepi, menghilang, menyorok dan meng ~ apa apa jelah .
Kini gue muncul kembalik sebab baru lepas stalker blog orang . Ahahaha ~

Ngada ngada kan . Haa well :D

Setiap gambar ada cerita kan .

Ini kami di semester akhir Diploma Pengajian Sukan, Fakulti Sains Sukan & Rekreasi .


Ini kembar . Heehoo :)




Till we meet again ..



Lots of Love, 
aien




Will be continued ..

Monday, 13 May 2013

Cekal Nur Ain !

Assalamualaikum ..


Dah 2 hari tak boleh tidur malam hanya disebabkan petang dah tido lama .. Aien , aien .

Sejak akhir akhir ny , aien kerap sakit dada , sesak nafas . Bukan kerap sebenarnya tapi lebih kepada hari hari . Takut sebenarnya . 
Berapa minggu je lagi nak naik semester baru . Aien takut sakit aien ny akan ubah cara aien dgn kawan2 , pelajaran . Ya Allah , berilah aku kekuatan , kesihatan yang sempurna (⌣̩̩́_⌣̩̩̀)

" Kakak kena kuat ! Tempuh sakit dengan redha , dugaan Allah kak . Jaga diri , jangan lupa berdoa , hanya Allah dapat bantu kita walau susah mcm mana pun kita " 
Mama , akak mohon . Jangan buat akak mcm orang sakit pleaseee . Nanti akak x kuat mcm paru paru akak sekarang . (⌣̩̩́_⌣̩̩̀) Akak nak sihat mcm orang lain , ceria . 

Sedaya upaya aien cuba kuat . Aien tak nak orang tahu aien sakit . Penat sakit , penat ! Susahkan orang lain , susahkan mama ayah risau . Kadang kadang ayah mengeluh .
Ayah , kakak lagi banyak mengeluh dgn sakit kakak . Along penat tahan sakit , yah . Astaghfirullah hal azim (⌣̩̩́_⌣̩̩̀)

Allah mendengar setiap satu doa walaupun dalam hati. Yakini Allah.
Subhanallah .

Setiap kali akak tidoo , mama akan cium dahi , pipi akak . Kadang kadang jatuh air mata mama dekat pipi akak , akak sedar ma , walaupun mata akak pejam , tapi akak sedar . Mama kejut akak bangun pun mcm tuh jugak . Selagi akak masih boleh bertahan , Insyaallah akan sihat , ma . Akak tahu mama sayang akak , i'm the only your daughter , your princess in your heart mama . Akak sayang semua keluarga akak .
Mama ayah penguat semangat akak . Bersyukur sangat akak masih mampu tersenyum , masih mampu menadah tangan berdoa kepada Allah . Allah Maha Besar ! 

Sahabat saya , kita dah tak mcm dulu atas sebab alasan kamu . Aien hormati keputusan kamu . Aien rindu (⌣̩̩́_⌣̩̩̀) , Demi Allah Yang Maha Mengetahui . Tiap kali sakit , hanya air mata jadi teman , aien kawal dengan doa . Mcm yang kamu selalu cakap , keep pray . Yess i did ! Setiap orang ada masalah tersendiri . Ya , i admit it . And now , i have to struggle with my sickness , my lung . Dulu ada kamu , sekarang hanya Allah juga air mata . I want to share with you , but i don't want to burden you with my problems . 
Doakan aien ye , sweetheart ◕‿◕ Rindu nak tengok kamu senyum .
Allah Hu Rabbi .. 

Semoga kamu juga keluarga sentiasa di bawah perlindungan Allah SWT . Aminn :')




Lots of love,
aien





Will be continued ..

Thursday, 9 May 2013

...











Ku panjatkan doa ku kepadaMu , Ya Allah ..







Sabar







It's fact ! 


“ Perempuan kekuatannya ialah kesabaran , jika kesabaran dia hilang , pasti dia akan marah .

 Jika marah dia pendam, pasti dia akan menangis "  ツ











Lots of love,
aien




Will be continued ..


Bangkit !









Man Jadda Wa Jadda Wa Man Zara'a Hasada

" Always aim for the moon , if u fall , u still fall among the stars "







Wednesday, 8 May 2013

It"s True !







You are not a loser until you lose your faith in Allah. 
If you don't trust Allah how can you expect others to trust you? 
Remember that !







Tuesday, 7 May 2013

Ya Rabbi





Ya Allah , di tengah malam ini , satu pinta hambaMu ini dariMu ..


Kurangkanlah kesakitan ku ini ..

Amin Ya Rabbal Alamin (⌣̩̩́_⌣̩̩̀)