Assalamualaikum , Salam 1 Malaysia . I'm Nur Ain Binti Mohd Salman . Welcome to my blog . Do enjoy reading here . Always be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind . Heehoo :')



Pageviews..

Monday, 13 May 2013

Cekal Nur Ain !

Assalamualaikum ..


Dah 2 hari tak boleh tidur malam hanya disebabkan petang dah tido lama .. Aien , aien .

Sejak akhir akhir ny , aien kerap sakit dada , sesak nafas . Bukan kerap sebenarnya tapi lebih kepada hari hari . Takut sebenarnya . 
Berapa minggu je lagi nak naik semester baru . Aien takut sakit aien ny akan ubah cara aien dgn kawan2 , pelajaran . Ya Allah , berilah aku kekuatan , kesihatan yang sempurna (⌣̩̩́_⌣̩̩̀)

" Kakak kena kuat ! Tempuh sakit dengan redha , dugaan Allah kak . Jaga diri , jangan lupa berdoa , hanya Allah dapat bantu kita walau susah mcm mana pun kita " 
Mama , akak mohon . Jangan buat akak mcm orang sakit pleaseee . Nanti akak x kuat mcm paru paru akak sekarang . (⌣̩̩́_⌣̩̩̀) Akak nak sihat mcm orang lain , ceria . 

Sedaya upaya aien cuba kuat . Aien tak nak orang tahu aien sakit . Penat sakit , penat ! Susahkan orang lain , susahkan mama ayah risau . Kadang kadang ayah mengeluh .
Ayah , kakak lagi banyak mengeluh dgn sakit kakak . Along penat tahan sakit , yah . Astaghfirullah hal azim (⌣̩̩́_⌣̩̩̀)

Allah mendengar setiap satu doa walaupun dalam hati. Yakini Allah.
Subhanallah .

Setiap kali akak tidoo , mama akan cium dahi , pipi akak . Kadang kadang jatuh air mata mama dekat pipi akak , akak sedar ma , walaupun mata akak pejam , tapi akak sedar . Mama kejut akak bangun pun mcm tuh jugak . Selagi akak masih boleh bertahan , Insyaallah akan sihat , ma . Akak tahu mama sayang akak , i'm the only your daughter , your princess in your heart mama . Akak sayang semua keluarga akak .
Mama ayah penguat semangat akak . Bersyukur sangat akak masih mampu tersenyum , masih mampu menadah tangan berdoa kepada Allah . Allah Maha Besar ! 

Sahabat saya , kita dah tak mcm dulu atas sebab alasan kamu . Aien hormati keputusan kamu . Aien rindu (⌣̩̩́_⌣̩̩̀) , Demi Allah Yang Maha Mengetahui . Tiap kali sakit , hanya air mata jadi teman , aien kawal dengan doa . Mcm yang kamu selalu cakap , keep pray . Yess i did ! Setiap orang ada masalah tersendiri . Ya , i admit it . And now , i have to struggle with my sickness , my lung . Dulu ada kamu , sekarang hanya Allah juga air mata . I want to share with you , but i don't want to burden you with my problems . 
Doakan aien ye , sweetheart ◕‿◕ Rindu nak tengok kamu senyum .
Allah Hu Rabbi .. 

Semoga kamu juga keluarga sentiasa di bawah perlindungan Allah SWT . Aminn :')




Lots of love,
aien





Will be continued ..

No comments: